Konstrukce

.

Celý proces stavby jachet NAUTICAT je primárně zaměřen na kvalitu.

NAUTICAT YACHTS OY staví nejbezpečnější a nejkvalitnější jachty jak jen to je možné.

.

V NAUTICAT YACHTS OY se nespoléhají na dodavatele.

Vše, až na navigační techniku a dalších několik komponent, dělají „doma“. Dokonce i polštáře a záclony.

Celý výrobní proces mají pod kontrolou a nestrpí žádné kompromisy.

Mohou tak 100% ručit za svůj produkt a to je na lodi znát.

.

Jak je to s nejdůležitější částí lodě – s trupem?

Trup je homogenní ručně vrstvený sklolaminát. Není to žádný sandwich.

Sklolaminát je nikoliv stříkaný, ale ručně roztíraný a prokládaný mnohosměrnými tkaninami, které se používají v leteckém průmyslu. Rovnoměrné roztírání laminátu na ploše v nejužších nepřístupných spojích vyžaduje vysokou zručnost, mnohaletou zkušenost a doslova baletní krok.

Lepší technologii nehledejte. Výsledkem je ten nejpevnější a nejodolnější skelet, jaký jen může být.

Balast na spodku kýlu je čisté masivní olovo. Měkké olovo absorbuje nárazovou energii působící na už sám o sobě pevný trup.

Vaši loď nezničí náraz na překážku v plavebním kurzu, ani náraz na dno.

Není to levné, ale je to nejlepší a nejbezpečnější, co se dá dnes vyrobit.

.

Korpus lodě je základ do něhož jsou začleněny všechny další komponenty se stejnou pečlivostí a nekompromisností.

Zruční stolaři vytvářejí jedinečné interiéry z výběrového týkového dřeva a instalují je do lodi přímo v loděnici v Riihikoski. Většinu nerezových součástí také vyrábí zkušení řemeslníci NAUTICATu.

.

Obousměrná úzká spolupráce loděnice s dodavateli přináší jak stálé zlepšování funkčnosti a kvality vybavení jachet tak i jednotlivých komponent.

Takeláž je poskytována Seldénem a místní firmou North Sails, motory vyrábí Yanmar a Perkins a většina navigačních přístrojů pochází od Raytheon.

Na druhou stranu je třeba zdůraznit, že díky individuálním požadavkům na vybavení jachet je firma NAUTICAT YACHTS OY připravena instalovat komponenty jiných výrobců.

.

Konstrukční proces v loděnici sleduje vývojové trendy a nabízí svým zákazníkům nejvyšší možnou kvalitu.

Pro designové inženýrství a analýzu jachty i pro interiérové úpravy používá NAUTICAT nejmodernější trendy a CAD programy.

.

Před dodáním je loď ponořena do testovacího v bazénu v loděnici na komplexní test. Poté následuje testování oplachtění a v případě, že loď odjíždí s Finska po kýlu je provedena zkušební plavba.

.

Během zimy ve Finsku se venkovní teplota pohybuje kolem -30°C. V NAUTICAT YACHTS OY vědí co je třeba znát pro stavbu lodí do všech klimatických podmínek.

.

.

Comments are closed.